domingo, 29 de septiembre de 2013

Una alumna de la UPF relata les seves experiències com a estudiant a l’estranger a través de la xarxa

Aída Domínguez, una estudiant de tercer de publicitat de la universitat Pompeu Fabra està realitzant un Erasmus a Preston, Anglaterra, i ha decidit compartir les seves vivències durant l’estada (la preparació del viatge, les dificultats amb el transport i les llengües, les persones que coneix, els indrets que visita...etc) mitjançant un blog anomenat http://frombcntopreston.blogspot.com.es/. D’aquesta manera, l’estudiant forma una espècie de diari de viatge a la vegada que comparteix experiències amb altres estudiants d’arreu del món i mostra la seva visió de què és un Erasmus als interessats en aquests estudis.

"Sortiu al carrer i porteu-me una notícia"

Buscar una notícia del barri del Poblenou en només una hora no m’ha sigut gens fàcil. Al principi em va sobtar l’exercici, perquè no sabia massa bé com realitzar-lo, després em vaig ajuntar amb tres estudiants més i juntes vam intentar buscar les notícies. La veritat és que el que vam trobar no va ser massa interessant (obres, locals que obrien...etc), però vam aconseguir quatre o cinc notícies i ens les vam repartir. Reconec que la notícia que he exposat no té massa interès a nivell del barri, però potser sí a nivell universitari, ja que hi ha molts estudiants dubtosos de fer una beca Erasmus en un futur (entre els quals m’incloc) i la visió d’aquesta noia pot ser-los útil. L'estudiant que me la va proporcionar em va dir que el blog estava tenint força èxit, així com les sortides a l'estranger dins la UPF, i per aixó ho vaig considerar rellevant. 

1 comentario: